سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اتفاق شب تولدم 29 دی 89

میخوام برم زیارت شاید دلم وابشه?Ñíå?ÂæÑ

واسه دل شکستم یه راهی پیدا بشه -میخوام برم توحرم توحرم عاشقا-میخوام کنم شکایت از دست این آدما-آی آدماآدماامان ز دست شمادل من از شیشه بود تیشه به دست شما-میخوام برم کلیسا روبیارم به عیسی-میخوام برم کلیسا شکوه کنم به موسی-میخوام برم تومعبد سر بزارم روگنبد-

میخوام کنم شکایت از این زمونه بد-

اگه قلبامونو چون گنبدی از طلاکنیم همه ی خوبیا و بدیارو صدا کنیم

میتونیم دردای همدیگمون و صدا کنیم

                                              ای کبوتر حرم بگو بگو به اون عزیز محترم

                       بگو خشکیده شده همه دریای تنم بگو خون عاشقا  ریخته توی باغچه ها                        

                                        بگو قاب عکس عشق شکسته  توی طاقچه ها    

آی آدما آدما امان زدست شما ...........................دل من از ...............................................شیشه بود

                                                            تیشه به دست شما      

زخم صورتم رو فراموش میکنم زخم بدنم رو فراموش میکنم ولی زخم دلم رو نمیتونم بعد از 7 سال فراموش کنم حتما جبرانش میکنم ÒÈæä